انواع ماله پروانه ای – قیمت ماله پروانه ای – برند های معتبر ماله پروانه ای

انواع ماله پروانه ای

انواع ماله پروانه ای

در این مقاله به طور جامع می خواهیم در مورد ماله پروانه ای صحبت نماییم. ابتدا بررسی می کنیم که ماله پروانه ای چیست؟ سپس با انواع ماله پروانه ای مانند ماله موتوری سرنشین دار و ماله موتوری بدون سرنشین آشنا خواهیم شد.

همچنین در مورد اینکه چرا انواع ماله پروانه ای دست دوم نخریم، بحث خواهیم کرد. موتور زرد در زمینه فروش ماله پروانه ای فعال بوده و جهت اطلاع از قیمت ماله پروانه ای به صفحه تماس با ما موتور زرد، مراجعه فرمایید.

انواع ماله پروانه ای

 

ماله پروانه ای چیست؟

برای اینکه با انواع ماله پروانه ای آشنا شویم، ابتدا باید بدانیم که ماله پروانه ای چیست؟

ماله پروانه ای نام دیگر ماله برقی یا ماله موتوری می باشد. از انواع ماله پروانه ای برای صاف کردن سطوحی که به طور وسیع و در پروژه های انبوه سازی و هر مکانی که در آن بتن به کار رفته باشد، استفاده می شود.

دلیل استفاده از نام ماله پروانه ای به جای ماله برقی یا ماله موتوری وجود چهار پره در این دستگاه می باشد که در صاف کردن سطوح بتونی نقش دارد.

 

 

فرصت استثنایی مشاوره رایگان

شما در فرم مشاوره رایگان می توانید شماره تماس خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمتر از یک روز کاری با شما تماس خواهند گرفت و جهت مشاوره و ارائه اطلاعات کامل هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهند داد.

تلفن تماس: 33998085-021

درخواست مشاوره رایگان

 

کاربرد های ماله پروانه ای چیست؟

به طور کل از ماله پروانه ای، برای صاف کردن سطوح وسیع که نیاز به نیروی کار انسانی زیادی دارد، استفاده می شود. از آنجایی که استفاده از نیروی انسانی برای اجرای بتن، منطقی و مقرون به صرفه نمی باشد، از ماله پروانه ای که دستگاهی با سرعت و قدرت زیاد است، کمک گرفته می شود.

دلیل زیاد بودن انواع ماله پروانه ای استفاده از نیروی محرکه های مختلف برای راه اندازی موتور ماله پروانه ای می باشد. یک ماله پروانه ای می تواند توسط نیروی محرکه ای مثل یک موتور بنزینی یا یک موتور گازوئیلی و یا یک الکتروموتور برقی کار کند.

ماله موتوری برای صاف و صیقلی کردن سطوح بتون ریزی شده بسیار کار آمد و مناسب می باشد. از مزایای ماله پروانه ای قدرت زیاد، سرعت بالا و کمک به عدم ترک خوردگی سطح های بتون ریزی شده و همچنین مقرون به صرفه بودن آن نیز می باشد.

 

دسته بندی انواع ماله پروانه ای

در این قسمت می خواهیم تا با دسته بندی انواع ماله پروانه ای ، آشنا گردیم. عموما ماله های پروانه ای، بر اساس چندین فاکتور ممکن است دسته بندی گردند.

یکی از این فاکتورها بر اساس نوع سوختی می باشد که می باید برای موتور دستگاه ماله پروانه ای تامین گردد تا دستگاه بتواند کار کند. دومین فاکتور برای دسته بندی انواع ماله پروانه ای ، بر پایه بدون سرنشین بودن ماله یا داشتن سرنشین می باشد.

سومین فاکتور برای دسته بندی انواع ماله پروانه ای ، اندازه قطر سینی ماله پروانه ای می باشد که عموما در ماله های پروانه ای بدون سرنشین، کاربرد دارد.

در بخش زیر به طور خلاصه در مورد هر کدام از انواع ماله پروانه ای ، توضیح داده شده است:

 

 

تقسیم بندی انواع ماله پروانه ای بر اساس داشتن سرنشین

از لحاظ داشتن سرنشین، ماله پروانه ای به دو دسته تقسیم می شوند:

  • ماله پروانه ای سرنشین دار: این ماله، دارای دو قسمت دارای پروانه می باشد و توسط یک اپراتور با کمک اهرم های موجود در دستگاه کنترل شده و کار می کند.
  • ماله پروانه ای بدون سرنشین: ماله پروانه ای بدون سرنشین توسط یک اپراتور با نگه داشتن دسته دستگاه کنترل می ­شود و بتن را صاف می­ کند.

 

تقسیم بندی انواع ماله پروانه ای بر اساس نوع سوخت موتور

از لحاظ اینکه موتور ماله پروانه ای با چه سوختی کار می کند، ماله ها به دسته های زیر تقسیم می گردند:

  • ماله پروانه ای برقی: ماله های پروانه ای برقی، برای به حرکت در آوردن موتور آن ها، از نیروی برق استفاده می شود، لذا به آن ها ماله برقی گفته می شود.
  • ماله پروانه ای دیزلی: ماله های پروانه ای دیزلی، برای به حرکت در آوردن موتور آن ها، از گازوئیل استفاده می شود، لذا به آن ها ماله دیزلی گفته می شود.
  • ماله پروانه ای بنزینی: ماله های پروانه ای بنزینی، برای به حرکت در آوردن موتور آن ها، از بنزین استفاده می شود، لذا به آن ها ماله بنزینی گفته می شود.

 

تقسیم بندی انواع ماله پروانه ای بدون سرنشین

ماله های پروانه ای بدون سرنشین، خود دارای دسته بندی بوده و بر اساس قطر سینی ماله پروانه، به دسته های زیر تقسیم می شوند:

ماله پروانه ای 60 سانت

ماله پروانه ای 75 سانت

ماله پروانه ای 90 سانت

ماله پروانه ای 120 سانت

 

 

موارد استفاده انواع ماله پروانه ای

کاربرد ماله پروانه ای سرنشین دار:

ماله موتوری سرنشین دار دارای دو موتور یا پروانه می باشد و توسط یک اپراتور هدایت شده و کار می کند.

از ماله پروانه ای سرنشین دار در پروژه های با متراژ حداقل هزار متر و سطوح کاملا یک دست و بدون مانع استفاده می شود.

سرعت و کیفیت کار با استفاده از ماله پروانه ای سرنشین دار بسیار بالا رفته و به دلیل فشاری که توسط وزن دستگاه و اپراتور بر سطح بتون ریخته وارد می شود، بتون بسیار صاف و صیقلی، سطح را پوشش می دهد.

 

 

کاربرد ماله پروانه ای 120 سانت:

ماله پروانه ای 120 سانت شبیه به ماله سرنشین دار است و به دلیل وزن بالا، سبب برون ریزی شیره بتن و صاف و صیقلی شدن سطوح بتون ریزی شده می شود و برای پروژه های با متراژ بالا (حداقل هزار متر) مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد ماله پروانه ای 90 سانت:

ماله پروانه ای 90 سانت پرکاربرد ترین انواع ماله های پروانه ای در ایران می­ باشد، زیرا هم قابلیت ماله پروانه ای 120 سانت و هم قابلیت ماله پروانه ای 60 سانت را دارا می ­باشد. از مزیت­ های ماله پروانه ای 90 سانت می توان به جابه جایی آسان، حمل و نقل راحت و در دسترس بودن متعلقاتش اشاره کرد که باعث پرکاربرد بودن این نوع از ماله در بازار ایران شده است.

 

کاربرد ماله پروانه ای 60 سانت و ماله پروانه ای 75 سانت:

به این نوع از ماله ها اصطلاحا ماله پروانه ای کناره زن یا ماله پروانه ای گوشه زن گفته می شود. به دلیل اینکه ماله های پروانه ای 120 سانت و ماله های پروانه ای 90 سانت ، امکان نزدیک شدن به دیوارهای پروژه را ندارند و گوشه های کار ناصاف باقی می ماند، از ماله های پروانه ای 60 سانت و همین طور ماله های پروانه ای 75 سانت، استفاده می گردد.

با استفاده از ماله پروانه ای 60 سانت و ماله پروانه ای 75 سانت، گوشه ها و کناره های سطح بتن ریزی شده، کاملا صاف و صیقلی می شوند.

 

استفاده از فرصت مشاوره رایگان

شما در فرم مشاوره رایگان می توانید شماره تماس خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمتر از یک روز کاری با شما تماس خواهند گرفت و جهت مشاوره و ارائه اطلاعات کامل هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهند داد.

درخواست مشاوره رایگان

تلفن تماس

021-33923969

 

ماله پروانه ای بتن چیست؟

ماله پروانه ای بتن، ماله ای می باشد که برای صاف کردن سطوح بتن ریزی شده، مورد استفاده قرار می گیرد. تیغه های ماله پروانه ای بتون، عموما قابل تعویض بوده و دارای گاردهای محافظی می باشند.

برای صاف نمودن بتنی که تازه ریخته شده نمی توانید از ماله پروانه ای بتن بهره گرفت و برای این کار می باید حتما از یک شمشه برقی کمک گرفت.

در واقع ماله پروانه ای بتن زمانی قابل استفاده خواهد بود که بتن کمی خود را گرفته باشد و اندکی سفت شده باشد. در این صورت ماله پروانه ای می تواند روی بتن به درستی راه رفته و کار خود را انجام دهد.

 

 

برندهای انواع ماله پروانه ای چیست؟

در این بخش می خواهیم با برندهای انواع ماله پروانه ای ، آشنا بشویم و اینکه چه کشور ها و چه سازنده هایی در ساخت ماله پروانه ای در دنیا مشهور می باشند.

در ایران برندهای قدیمی وجود دارند، برندهایی همچون اس تی وی فرانسه، باریکل ایتالیا و دایناکاک سوئد، هوپت سنگاپور، کوپاز کره جنوبی، یوری چین، میکاسا ژاپن و هیساکی چین، سال هاست که در بازار ایران موجود می باشند.

مقایسه برند های انواع ماله پروانه ای در ایران

برند ماله پروانه ای ،  که در ایران بیشتری کارایی را داشته و کاملا جا افتاده است، برند باریکل ایتالیا می باشد. این برند از محبوبیت بسیار زیادی در بازار ایران برخوردار است.

برند دیگر ماله پروانه ای در ایران که بسیار مشهور می باشد، برند  هوپت سنگاپور می باشد. مزیت های کاربردی ماله پروانه ای هوپت سنگاپور سبکی و راحتی کار اپراتور با آن، داشتن حالت های بسیار عالی برای مانور روی بتن و انجام چرخش های ساده بر روی بتن می باشد. به همین دلیل ماله پروانه ای هوپت سنگاپور یکی از برندهای کاملا جا افتاده در بازار ایران می باشد.

برند دیگر بسیار معروف در بازار ایران، برند هیساکی چین می باشد. بیشترین کارایی برند ماله پروانه ای هیساکی، در عرض 90 سانت می باشد.

از دیگر برند های چینی ماله پروانه ای موجود در بازار ایران، برند یوری چین می باشد. بیشتر کاربرد ماله های چینی، ماله های دارای گیربکس بزرگ هستند که درون این ها دنده هایی وجود دارد که به آن ها دنده دور برنجی گفته می شود.

مهم ترین و سخت ترین کار در انجام صاف کردن سطح های بتنی، کار سینی زدن می باشد و بنابراین هرچقدر دنده های دور برنجی آن ها قوی تر باشد، این  کار راحت تر و بهتر انجام می شود.

از برند های خوب چینی ماله پروانه ای، می توان به برند هیساکی و همین طور برند یوری اشاره کرد که در بازار ایران بسیار پر مصرف می باشند.

 

 

فروش انواع ماله پروانه ای

 

قیمت فروش انواع ماله پروانه ای

 

انواع ماله پروانه ای موتور زرد

 

قیمت انواع ماله پروانه ای

 

مقایسه قیمت انواع ماله پروانه ای

مورد بسیار پر اهمیت بعدی مقایسه انواع ماله پروانه ای از لحاظ قیمت و کیفیت آن می باشد. در این بخش می خواهیم در مورد قیمت انواع ماله پروانه ای صحبت نماییم.

همانگونه که از اسمش هم پیداست، برند های اروپایی به دلیل اینکه برای واردات آن ها از یورو استفاده می شود، بنابراین دارای قیمت های بالاتری از سایر برند های ماله پروانه ای می باشند.

از لحاظ کارایی، با اینکه برندهای اروپایی ماله پروانه ای دارای قیمت بالاتری هستند اما مثلا برندهای ایتالیایی ماله پروانه ای، دارای کارایی بسیار بالاتری نسبت به سایر برند ها بوده و بدون هیچ مشکلی دو تا سه سال بطور مستمر در پروژه ها می توان از آن ها استفاده کرد.

یکی از مزیت های بسیار خوب برند های اروپایی ماله پروانه ای این است که با وجود قیمت های بالاتر، در صورتی که دارای سرویس و نگهداری خوبی از ماله پروانه ای در زمان کار و پس از آن باشید، به هیچ عنوان نیازمند به تعویض گیربکس یا سایر قطعات یدکی ماله پروانه ای، نخواهید داشت.

از لحاظ قیمتی، برند بعدی که قیمت پایین تری نسبت به برندهای اروپایی ماله پروانه ای داشته و تقریبا دارای قیمت متوسط و میانه ای در بین ماله های پروانه ای در بازار ماله پروانه ای را دارد، برند هوپت سنگاپور می باشد. ماله پروانه ای هوپت سنگاپور، هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ قیمت، یکی از پر فروش ترین و پر استقبال ترین ماله های پروانه ای بازار می باشد که مورد توجه سازندگان ساختمان قرار گرفته است.

در دو سال گذشته، برندهای چینی ماله پروانه ای نیز، به شدت مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. اوایل در بازار این ترس وجود داشت که ماله پروانه چینی، به دلیل داشتن قیمت پایین تر، مورد اطمینان نمی باشد. گذشت زمان نشان داده است که برند های چینی ماله پروانه ای، چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت دست کمی از رقیبان دیگر خود در بازار ندارند.

 

قبل از خرید انواع ماله پروانه ای و جهت اطلاع قیمت ماله پروانه ای، با ما مشورت کنید

مشاوره تلفنی

شما قبل از خرید ماله پروانه ای می توانید جهت اطلاع یافتن از مشخصات محصولات، سوالات در مورد محصولات، خرید، ارسال و سایر مشکلات با ما به صورت تلفنی ارتباط داشته و کارشناسان موتور زرد به صورت رایگان آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره حرفه ای به شما عزیزان می باشند.

 

مشاوره حضوری

شما می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی موتور زرد واقع در خیابان سعدی تهران، از مشخصات انواع ماله پروانه ای و همین طور قیمت ماله پروانه ای و امکانات مختلف آن، به صورت حضوری مطلع گردیده و جواب تمامی سوالات خود را پیش از خرید ماله پروانه ای، دریافت نمایید.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پس از خرید ماله پروانه ای، کارشناسان موتور زرد، همواره آماده جوابگویی به تمامی سوالات شما در مورد نحوه کار ماله پروانه ای، راه اندازی و نگهداری و سایر مشکلاتی که ممکن است در طول کار با انواع ماله پروانه ای، با آنها مواجه شوید، می باشند.

 

گارانتی خرید از موتور زرد

موتور زرد همه ماله پروانه ای های فروخته شده را 100 درصد گارانتی می کند.

ماله های پروانه ای موتور زرد دارای گارانتی بی قید و شرط بوده و در صورتی که مشتری از آن ناراضی باشد، بدون هیچ مشکلی می تواند ماله پروانه ای را عودت نماید.

 

گارانتی موتورزرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد