قیمت انواع موتور برق دیزلی – قیمت موتور برق دیزلی – موتور برق دیزلی ژاپنی

قیمت موتور برق

قیمت انواع موتور برق دیزلی

موتور برق در انواع و مدل های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها موتور برق دیزلی است.

موتور برق دیزلی دستگاهی است که دارای سوخت مصرفی گازوئیلی است به همین خاطر به آن موتور برق گازوئیلی هم می گویند.

از انواع موتور برق دیزلی می توان به برندها و کشورهای سازنده ی آنها اشاره کرد که همگی آنها بر قیمت انواع موتور برق دیزلی تاثیر گذار هستند. مانند موتو برق دیزلی ژاپنی یا موتور برق دیزلی چینی که از بهترین برندهای حال حاضر آن می توان به موتور برق دیزلی کاما اشاره کرد.

برای اطلاع از انواع موتور برق و هم چنین قیمت موتور برق دیزلی می توانید با مشاورین موتور زرد تماس بگیرید.

تمامی محصولات موتور برق دیزلی کاما

 

موتور برق دیزلی

 

انواع موتور برق دیزلی (گازوئیلی)

موتور برق سوخت هایی مانند بنزین، گازوییل و گاز را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند. سپس این نیروی مکانیکی با اتصال به ژنراتور، برقی با خروجی 220 تک فاز یا 380 ولت سه فاز تولید می کند.

همان طور که گفته شد موتور برق دیزلی از گازوئیل استفاده می کند و دسته بندی آن براساس کشور سازنده یا برندها صورت می گیرد.

موتور برق دیزلی ژاپنی از انواع موتور برق دیزلی یا گازوئیلی است. از برندهای معتبر در این حوزه می توان به برندهای روبین و هوندا اشاره کرد.

موتور برق دیزلی چینی هم در این دسته بندی وجود دارد که می توان به برند کاما برای آن اشاره کرد. تنوع موتور برق های چینی در چند سال اخیر افزایش یافته است به خصوص در بازار ایران. به همین خاطر می توان آنها را به موتور برق درجه یک و موتور برق درجه دو هم تقسیم کرد.

 

فرصت استثنایی مشاوره رایگان

شما در فرم مشاوره رایگان می توانید شماره تماس خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمتر از یک روز کاری با شما تماس خواهند گرفت و  جهت مشاوره و ارائه اطلاعات کامل هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهند داد.

تلفن تماس: 33998085-021

درخواست مشاوره رایگان

 

 

موتور برق دیزلی ژاپنی

موتور برق دیزلی ژاپنی از برند هوندا سیستم روشن کننده استارتی با باتری دارند.

در موتور برق هوندا در واقع ژنراتور به کار رفته در دستگاه ساخت کشور امریکا و تولید و اسمبل کردن دستگاه بر عهده ی کشور ژاپن است.

از اصلی ترین موتور برق ژاپنی می توان به هوندا المکس اشاره کرده که تمامی ساختار آن حتی ژنراتور هم تولید ژاپن می باشد.

این موتور برق ها توانایی کار مداوم بین 8 تا 10 ساعت را دارند. اگر شما می خواهید به صورت مداوم بیشتر از 8 ساعت از موتور برق استفاده می کنید پشنهاد ما این است که از دو دستگاه استفاده کنید.

به این صورت که یکی را روشن و دیگر را خاموش کنید و زمانی که مدت زمان موتور اول تمام شد دیگری را به جای آن روشن کنید.

 

 

علاوه بر هوندا، موتور برق دیزلی روبین هم ساخت کشور ژاپن می باشد. موتور برق های روبین از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها هستند اما متاسفانه به دلیل واردات کمی که دارند قیمت بالایی دارند.

موتور برق ژاپنی از برند روبین کیفیت بالایی از نظر کارایی و قطعات یدکی دارند علاوه بر امکان خرابی کمتری هم برای آنها وجود دارد.

 

این نکته را در نظر داشته باشید که کشور سازنده از فاکتورهای بسیار مهم در خرید موتور برق می باشد که حتما باید به آن توجه ویژه ای بشود.

تقریبا چند سال است که موتور برق های ساخت ژاپن وارد ایران نمی شود و دلیل آن هم توقف خط تولید یا انتقال کارخانه ی آن به چین می باشد.

به همین خاطر واردکنندگان محترم موتور برق ها را از هر کارخانه یا کارگاهی که قیمت پایین تری داشته باشند تهیه می کنند.

به عنوان مثال برند المکس که متعلق به کشور ژاپن است در کشور چین هم تولید می شود. این موتور برق ها تقلبی هستند بنابراین بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید بکنید از فروشگاه یا شرکت معتبری در این زمینه راهنمایی و مشاوره بگیرید.

موتور زرد همواره در تلاش است تا بهترین ها را مشتریان خود ارائه بدهد.

 

استفاده از فرصت مشاوره رایگان

شما در فرم مشاوره رایگان می توانید شماره تماس خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمتر از یک روز کاری با شما تماس خواهند گرفت و  جهت مشاوره و ارائه اطلاعات کامل هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهند داد.

درخواست مشاوره رایگان

تلفن تماس

021-33923969

 

معیارهای خرید موتور برق خوب

ما در این مقاله قصد داریم به انواع موتور برق های دیزلی بپردازیم اما ناگفته نماند که یکی از معیارهای بسیار مهم در انتخاب موتور برق مناسب نوع سوخت مصرفی می باشد.

بنابراین اگر به دنبال موتور برق خانگی هستید چه از نوع موتور برق کوچک خانگی و چه از نوع موتور برق بی صدا خانگی بهترین گزینه پیش روی شما موتور برق بنزینی است.

از موتور برق های دیزلی بیشتر برای مصارف نیمه صنعتی استفاده می شود.

فاکتور بسیار مهم دیگر کشور و کارخانه ی سازنده ی آن است. در این مورد همان طور که گفته شد باید دقت بیشتری داشته باشید به این خاطر که مدل های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد.

علاوه بر این اعتبار کارخانه ی سازنده بسیار مهم است. چرا که نمایانگر خوب یا بد بودن محصول می باشد. بنابراین باید بتوان به راحتی نام برند، کارخانه و حتی مدل و مشخصات دستگاه را به راحتی در اینترنت پیدا کرد.

 

 

 

قبل از خرید انواع موتور برق و جهت اطلاع قیمت انواع موتور برق دیزلی، با ما مشورت کنید

مشاوره تلفنی

شما قبل از خرید موتور برق دیزلی می توانید جهت اطلاع یافتن از مشخصات محصولات، سوالات در مورد محصولات، خرید، ارسال و سایر مشکلات با ما به صورت تلفنی ارتباط داشته و کارشناسان موتور زرد به صورت رایگان آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره حرفه ای به شما عزیزان می باشند.

 

مشاوره حضوری

شما می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی موتور زرد واقع در خیابان سعدی تهران، از مشخصات انواع موتور برق و همین طور قیمت موتور برق دیزلی و امکانات مختلف آن، به صورت حضوری مطلع گردیده و جواب تمامی سوالات خود را پیش از خرید دریافت نمایید.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پس از خرید موتور برق دیزلی، کارشناسان موتور زرد، همواره آماده جوابگویی به تمامی سوالات شما در مورد نحوه کار موتور برق، راه اندازی و نگهداری و سایر مشکلاتی که ممکن است در طول کار با انواع موتور برق دیزلی ، با آنها مواجه شوید، می باشند.

 

 

گارانتی خرید از موتور زرد

موتور زرد همه ماله پروانه ای های فروخته شده را 100 درصد گارانتی می کند.

ماله های پروانه ای موتور زرد دارای گارانتی بی قید و شرط بوده و در صورتی که مشتری از آن ناراضی باشد، بدون هیچ مشکلی می تواند ماله پروانه ای را عودت نماید.

 

گارانتی موتورزرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد